שוק ההון בתקופת הקורונה:

3 הטעויות שגורמות לך להפסיד עכשיו כסף

לומדים להרוויח: עוד ועוד משקיעים ישראלים מגלים עכשיו את הפוטנציאל העצום של השקעה נבונה באמצעות אופציות והם נהנים היום מחופש כלכלי אמיתי ומהכנסה חודשית קבועה בהשקעה של סכום כסף נמוך, בסיכויי הצלחה גבוהים.

(אילוסטרציה: הכנסה מהבית בזמן קורונה)

עד לא מזמן, רוב המשקיעים שהיו שומעים את צירוף המילים “השקעה באמצעות אופציות”, היו מיד נלחצים, נבהלים ובטוחים שהם עומדים להפסיד במהירות את כל כספם. לאופציות יצא שם מרתיע של הימור ספקולטיבי מסוכן, והיה נדמה שרק הרפתקנים יחידי סגולה מבינים באמת את ההשקעה בהן ויודעים להגיע בעזרתן לרווחים מדהימים.

אבל בשנים האחרונות עוד ועוד משקיעים מבינים שהתחום המרתק מאיים הרבה פחות. הם מגלים את הפוטנציאל העצום של השקעה נבונה באמצעות אופציות, ונהנים היום מחופש כלכלי אמיתי ומהכנסה חודשית קבועה בהשקעה של סכום כסף נמוך, בסיכון נמוך.

במיוחד עכשיו בתקופת הקורונה, כשיותר ממליון עובדים מצאו את עצמם מחוץ לשוק העבודה ועשרות אלפי עצמאים נאלצו בזה אחר זה לסגור את העסקים שלהם – ישראלים רבים הבינו שאי אפשר יותר להסתפק באפיקי השקעה מיושנים שלא מגדילים את ערך החסכונות שלהם. הם למדו שבמשבר הזה מסתתרת גם הזדמנות חד פעמית בשבילם לחשוב מחוץ לקופסה, להיכנס בחוכמה לעולם המסקרן של ההשקעה באמצעות אופציות וליהנות מרווחים מרשימים של עשרות אחוזים בשנה.

לחץ כאן לצפייה בוובינר חשוב בנושא איך מרווחים מהשקעה באופציות

מי מפחד להרוויח בגדול?

אבל כדי להצליח ולהרוויח בגדול בשוק ההון, צריך להבין לעומק את עולם ההשקעות באמצעות אופציות ולהימנע מטעויות מסוכנות ויקרות. זהירות! אלו 3 הטעויות שבגללן משקיעים מפסידים עכשיו כסף בשוק ההון:

פחד מהפסדים – יש משקיעים שהפחד מהפסד הוא הכח החזק ביותר שמניע אותם. הם מוותרים על הזדמנויות מצויינות ומעדיפים לתת לאחרים ליהנות מרווחים גבוהים בשוק ההון, בזמן שהכסף שלהם רק הולך וקטן ומאבד מערכו.

לעומתם, המשקיעים המתוחכמים בעזרת אופציות, עובדים בשיטה חכמה שבה אין אפשרות סטטיסטית להפסד לאורך זמן. בכל פעולה שהם עושים יש סיכוי של עשרות אחוזים  לרווח לעומת הפסד. שיטה שדומה לדרך שבה חברות הביטוח פועלות: כמו שחברות הביטוח אף פעם לא מפסידות כסף למרות שהן משלמות מדי פעם תביעות – כך גם המשקיעים הנבונים לא מפסידים.

פחד גבהים – משקיעים רבים מסתפקים בתשואות נמוכות ביותר בגלל אמונות מגבילות שצברו במהלך השנים: הם מאמינים שלהשקעה מוצלחת צריכה להיות תשואה סולידית, נמוכה וממוצעת של אחוזים בודדים ולכן הם נמנעים מהשקעות חכמות בעזרת אופציות, שיכלו להניב להם במהירות תשואות גבוהות של עשרות אחוזים. 

פחד ללמוד – הטעות הגדולה והיקרה ביותר של המשקיעים היא הפחד ללמוד בצורה רצינית את תחום ההשקעה הנבונה באמצעות אופציות. המשקיעים שחוששים להתנסות בעצמם בשוק ההון ומעדיפים להימנע או לתת למישהו אחר לנהל עבורם את ההשקעה, יכלו לעשות רווחים עצומים אם רק היו מקדישים מעט זמן כדי ללמוד ולהכיר את עולם האופציות ולהיכנס אליו בצורה בטוחה ועצמאית.

רצון אמיתי לעשות טוב

הכירו את תוכנית ההכשרה הדיגיטלית WIWO שתלמד אתכם במהירות איך להצליח בהשקעה חכמה באמצעות אופציות ותעזור גם לכם להצטרף למשקיעים הרבים שכבר נהנים היום מרווחים גבוהים ובטוחים בשיטת השקעה ייחודית.
השקעות בשוק ההון
(חיים אלאלוף - מייסד הקורס WIWO)

בראש התוכנית עומד חיים אלאלוף, מפתח השיטה, משקיע מנוסה ומצליח בעל ניסיון של יותר מ-20 שנה בשוק ההון. “עשיתי בעצמי את כל הדרך מקשיים והפסדים ועד לרווחים מרשימים וחופש כלכלי אמיתי”, מספר חיים בגילוי לב. “הייתי שם. אני יודע מה זה להיות תלוי בצינור החמצן הכלכלי. גם לי היו לאורך השנים תקופות של אי וודאות בהן ידעתי שאני חייב לסמוך רק על עצמי. היום אחרי שהשקעתי בשוק ההון כמעט בכל השיטות האפשריות הקיימות, הבנתי שאופציות הן ההזדמנות הטובה ביותר, ובוער בי רצון אמיתי לעשות טוב ולעזור לאנשים להגיע בעזרתן במהירות לביטחון ולעצמאות כלכלית.

קבל גישה לוובינר חשוב ומוקלט בנושא המודל היחודי שיעזור לך להרוויח מהשקעה באופציות

נוצר באמצעות מערכת הקורסים של
 
סקולילנד